Har du behov?

Man kan stå i en situation, hvor det kan være nødvendigt at få dækket dele af skoleudgiften. Derfor har vi stipendie mulighed.

Sådan søger du

At gå i onlineskole kan man ønske af forskellige årsager. Skoleudgiften skal dog helst ikke være en forhindring.

Alle kan stå med et behov for at få dækket noget af skoleudgiften.

Derfor er der mulighed for at søge stipendie for de der står med et reelt behov for stipendiet.

Følg de 3 trin her for at ansøge 👉

3. Send ansøgning og vent på svar

Send din ansøgning til os her på mail

1. Vi modtager ansøgningen

2. Vi bestræber os på at svare inden for 72 timer

3. Vi sender svaret til dig

4. En accept af et evt. tilbud om stipendie anses som en bindende tilmelding

2. Opfyld kravene

Der er ikke egen økonomi til at betale

Hvorfor ønsker du at modtage et stipendie?

Er du sikker på at du kan følge med online?

Har du ansøgt kommunen om at få bevilliget betalingen for undervisningen? Og hvis ja, hvilken begrundelse har du fået for at de ikke vil betale skoleudgiften? Hvis nej, vil du prøve at spørge dem?

Ønsker du også at ansøge selvom du muligvis kun vil få tildelt delvis stipendie (hvilket betyder der vil være delvis selvbetaling)?

1. Passer det dig egentlig?

Inden du søger er det væsentligt, at du og dine forældre har overvejet at det passer ind i jeres hverdag og at du - som elev - har planer om at følge undervisningen.

Du vil gerne.
Du har brug for andre muligheder for at følge undervisning.

Og der er brug for stipendie til at dække noget af skoleudgiften.

Det er relevant at du har en reel årsag til at ansøge om at gå i skole hos os. Vær forberedt på, at vi stiller forventninger op, men samtidig også at vi tror på, at du kan.

3 trin